Kočnice za TOYOTU

Glavni cilindar, kvacilo ASHIKA 95-02-211 - TOYOTA RAV 4

Glavni cilindar, kvacilo ASHIKA 95-02-211 - TOYOTA RAV 4

Dogovor

? otvora 1 [mm] 22 mm
Rastojanje otvora za pricvrscivanje [mm] 74 mm
Unutrasnji navoj [mm] 9 mm
Broj navojnih otvora 1

  • 21 Mar 2020 23:58
  • Kočnice
  • Beograd
Glavni cilindar, kvacilo BLUE PRINT ADT334133 - TOYOTA RAV 4

Glavni cilindar, kvacilo BLUE PRINT ADT334133 - TOYOTA RAV 4

Dogovor

Godina proizvodnje od 200705
Kolicina 1
Volan na levoj/desnoj strani za volan na levoj strani

  • 21 Mar 2020 23:58
  • Kočnice
  • Beograd
Glavni cilindar, kvacilo FERODO FHC5238 - TOYOTA RAV 4

Glavni cilindar, kvacilo FERODO FHC5238 - TOYOTA RAV 4

Dogovor

Godina proizvodnje od 200706
Volan na levoj/desnoj strani za volan na desnoj strani
Materijal Aluminijum

  • 21 Mar 2020 23:58
  • Kočnice
  • Beograd
Glavni cilindar, kvacilo HERTH+BUSS JAKOPARTS J2502001 - TOYOTA RAV 4

Glavni cilindar, kvacilo HERTH+BUSS JAKOPARTS J2502001 - TOYOTA RAV 4

Dogovor

Volan na levoj/desnoj strani za volan na desnoj strani
Godina proizvodnje od 200705

  • 21 Mar 2020 23:58
  • Kočnice
  • Beograd
Glavni cilindar, kvacilo HERTH+BUSS JAKOPARTS J2502010 - TOYOTA RAV 4

Glavni cilindar, kvacilo HERTH+BUSS JAKOPARTS J2502010 - TOYOTA RAV 4

Dogovor

Volan na levoj/desnoj strani za volan na levoj strani
Godina proizvodnje do 200704

  • 21 Mar 2020 23:58
  • Kočnice
  • Beograd

Kočnice su uređaj za usporavanje ili zaustavljanje vozila, aviona, voza, njihovaog pokretnog dela i slično. Kočnice su takođe i naziv za jednostavan mehanizam kojim se sprečava pokretanje nekog uređaja ili njegovog dela iz osnovnog položaja u kojem miruje. Prema načinu na koji se ostvaruje sila kočenja, razlikuju se mehanička, aerodinamička, hidraulična i električna kočnica.Mehanička kočnica koči silom trenja koja se pojavljuje zbog pritiska nepomičnog dela (na primer ploče ili trake) s kočionom oblogom na deo koji se giba (bubanj, disk, osovina), pri čemu se kinetička energija gibanja pretvara u toplinu. Kočione obloge najčešće su od keramike, metala ili drugog materijala s velikim koeficijentom trenja te velikom otpornošću na visoke temperature i trošenje ili habanje (prije azbesta) . Aerodinamička kočnica koči zbog aerodinamičke sile otpora što se razvija kretanjem posebno oblikovana profila (krilo, zakrilce, propeler, padobran) velikom brzinom kroza vazduh. Menjanjem položaja profila povećava se ili smanjuje otpor strujanju vazduha, a time i sila kočenja. Hidrodinamička kočnica deluje uz pomoć sile otpora što se, zbog unutarnjeg trenja (viskoznost) u tečnosti, razvija prilikom gibanja nekog uronjenog tela, na primer okretanja lopatica turbinskog rotora.Električna kočnica koči silom magnetnog polja koja pruža otpor gibanju pokretnog dela elektromotora. Takav se način kočenja najčešće primenjuje kod vozila pokretanih elektromotorom,koji se tokom kočenja pretvara u električni generator i koji kinetičku energiju gibanja vozila (na primer tramvaja) pretvara u električnu energiju.

Auto Delovi za TOYOTU u Beogradu I Srbiji, auto delovi TOYOTA cene, prodavnice i auto otpadi auto delova TOYOTA u čijoj ponudi su originalni auto delovi TOYOTA ili polovni auto delovi TOYOTA. Auto delovi za sve modele TOYOTA vozila po najpovoljnijim cenama. Najkvalitetniji auto delovi TOYOTA. Cene auto delova TOYOTA. Svi TOYOTA delovi, novi i polovni mogu se naći na sajtu topcena-autodelovi.rs