Kategorije

Trap i kočnice za Automobil

Nosac prednjih kocionih klesta za Zastavu 101

Nosac prednjih kocionih klesta za Zastavu 101

2 EUR

(CENA OVOG DELA JE 2€).

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Nosac prednjih levih kocionih klesta za Fiat Ducato (Mk2) 2.5 D (30€)

Nosac prednjih levih kocionih klesta za Fiat Ducato (Mk2) 2.5 D (30€)

30 EUR

(CENA OVOG DELA JE 30€).

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Oscilirajuce rame prednjeg tocka za Floridu

Oscilirajuce rame prednjeg tocka za Floridu

5 EUR

(CENA OVOG DELA JE 5€). Ukoliko vozeci preko neravnina osetite lupkanje u prednjem delu vozila, moguce je da vam je stradala jabucica-kugla tocka. Pored jabucice-kugle, lupkanje jos moze da potice i od spona, ramena, selen blokova, solja amortizera, stabilizatora, gumica balans stangle, biksni u letvi volana....Da biste bili sigurni od cega dolazi lupkanje, najbolje je da svratite do majstora koji se bave centriranjem trapa i da vam oni provere o cemu se radi.Cesto se desava da u prednjem trapu

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Pedala kvacila za zastavu 101

Pedala kvacila za zastavu 101

5 EUR

(CENA OVOG DELA JE 5€).

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Poluga rucne kocnice za Fiat Cinquecento

Poluga rucne kocnice za Fiat Cinquecento

10 EUR

(CENA OVOG DELA JE 10€).

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Pomocni kocioni cilindar za Fiat Cinquecento

Pomocni kocioni cilindar za Fiat Cinquecento

5 EUR

(CENA OVOG DELA JE 5€). Pomocni ili radni kocioni cilindar se koristi kod vozila koja imaju dobose i paknove za kocenje, a to je najcesce na zadnjoj osovini vozila, dok je na prednjim tockovima kocenje reseno pomocu diskova i kocionih klesta.Zadatak ovog cilindra je da rasiri paknove i da ih priljubi uz dobos, kako bi usled trenja usporio ili zaustavio vozilo.Mnogi se pitaju, kako je moguce zaustaviti vozilo koje juri velikom brzinom samo blagim pritiskom pedale kocnice.Ne bi vam ovde sad mnogo

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Pomocni-radni kocioni cilindar zadnjeg tocka za Fiat 1107

Pomocni-radni kocioni cilindar zadnjeg tocka za Fiat 1107

30 EUR

(CENA OVOG DELA JE 30€). Pomocni ili radni kocioni cilindar se koristi kod vozila koja imaju dobose i paknove za kocenje, a to je najcesce na zadnjoj osovini vozila, dok je na prednjim tockovima kocenje reseno pomocu diskova i kocionih klesta.Zadatak ovog cilindra je da rasiri paknove i da ih priljubi uz dobos, kako bi usled trenja usporio ili zaustavio vozilo.Mnogi se pitaju, kako je moguce zaustaviti vozilo koje juri velikom brzinom samo blagim pritiskom pedale kocnice.Ne bi vam ovde sad mnogo

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Kociona klesta prednjeg desnog tocka za Floridu

Kociona klesta prednjeg desnog tocka za Floridu

5 EUR

CENA OVOG DELA JE 10€).Redovno proveravajte debljinu kocionih plocica i menjajte ih ukoliko debljina kocione obloge padne ispod 3 mm. Klesta najcesce stradaju kada kocioni klip suvise izadje iz klesta, jer se tada zastitna gumica takozvana prasinjarka koja sluzi da pokrije i zastiti klip od prljavstine, rastegne i tada dolazi do njenog pucanja i ulaska prljavstine i vlage na klip, koji kasnije zbog toga zardja i prestane da se vraca u svoje leziste. Kada na vozilu imate nov disk i nove plocice,

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Kociona klesta prednjeg levog tocka za Fiat Cinquecento

Kociona klesta prednjeg levog tocka za Fiat Cinquecento

10 EUR

(CENA OVOG DELA JE 10€).Redovno proveravajte debljinu kocionih plocica i menjajte ih ukoliko debljina frikcionog materijala padne ispod 3 mm. Kociona klesta najcesce stradaju kada kocioni klip suvise izadje iz klesta, jer se tada zastitna gumica takozvana prasinjarka koja sluzi da pokrije i zastiti klip od prljavstine, rastegne i tada dolazi do njenog pucanja i ulaska prljavstine i vlage na klip, koji kasnije zbog toga zardja i prestane da se vraca u svoje leziste. Kada na vozilu imate nov disk

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Kociona klesta zadnjeg tocka za Fiat Punto Mk2 HGT

Kociona klesta zadnjeg tocka za Fiat Punto Mk2 HGT

30 EUR

(CENA OVOG DELA JE 30€). Redovno proveravajte debljinu kocionih plocica i menjajte ih ukoliko debljina frikcionog materijala padne ispod 3 mm. Plocice treba menjati na vreme, jer ukoliko to ne uratite, kocioni klip ce da bi pritisnuo plocicu uz disk (kada se koci), morati puno da izlazi, a kad on puno izlazi iz kocionih klesta, onda se zastitna gumica takozvana prasinjarka, koja sluzi da pokrije, zastiti klip suvise rasteze i tada zbog tog cestog rastezanja i zbog toga sto je gumica izlozena spo

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Kociona plocica prednjih klesta za Fiat Seicento

Kociona plocica prednjih klesta za Fiat Seicento

2 EUR

(CENA OVOG DELA JE 2€).Kocione plocice su jedan od delova u sistemu za kocenje koje sluze da uspore ili potpuno zaustave vozilo koje se krece.Kada vozac zeli da uspori ili zaustavi vozilo, on nogom stiska pedalu kocnice na cijem se kraju nalazi jedna sipka koja nekad direktno, a najcesce preko servo pojacivaca kocnice ulazi u glavni kocioni cilindar. Glavni kocioni cilindar u sebi izmedju ostalog ima i dva klipa koji se sad potisnuti ovom sipkom pomeraju ka napred, guraju-potiskuju nestisljivu h

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Kociona vakum pumpa za Fiat Tipo (Mk1) 1.7 D

Kociona vakum pumpa za Fiat Tipo (Mk1) 1.7 D

50 EUR

(CENA OVOG DELA JE 50€).Zadatak kocione vakum pumpe (dekompresora) ja da stvori podpritisak koji je potreban servo pojacivacu kocnice kako bi kocnica bila meksa.Kociona vakum pumpa najcesce se nalazi na glavi motora i pokrece je bregasta osovina, ali se moze nalaziti i na bloku motora.Princip rada servo pojacivaca kocnice je isti kod dizela i benzinaca, s tim da je kod benzinaca za stvaranje podpritiska koji je potreban servo pojacivacu, zaduzena usisna grana, a kod dizela vakum pumpa.Vakum pump

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Kocioni disk Prednjeg tocka za Fiat Cinquecento

Kocioni disk Prednjeg tocka za Fiat Cinquecento

5 EUR

(CENA OVOG DELA JE 10€).Kocioni disk je deo koji sluzi za kocenje, odnosno za usporavanje ili zaustavljanje vozila. Kako se okrece tocak na kolima, tako se okrece i kocioni disk. Kada vozac zeli da uspori ili zaustavi vozilo, on stisne pedalu kocnice na kojoj se nalazi jedna poluga koja potiskuje klip u glavnom kocionom cilindru. Klip dalje potiskuje i sabija kocionu tecnost koja kasnije u kocionim klestima gura klip koji potiskuje kocione plocice koje se priljubljuju uz kocioni disk i svojim tr

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Deo preko kojeg naleze sajla rucne kocnice za Zastavu 101

Deo preko kojeg naleze sajla rucne kocnice za Zastavu 101

2 EUR

(CENA OVOG DELA JE 2€).

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Glavni kocioni cilindar za Fiat Cinquecento

Glavni kocioni cilindar za Fiat Cinquecento

10 EUR

(CENA OVOG DELA JE 10€). Sistem kocenja zasniva se na tri zakona i to zakonu poluga, zakonima hidraulike i zakonima trenja. Kada vozac pritisne pedalu kocnice, on pomocu jedne sipke koja se nalazi na kraju pedale potiskuje klip koji se nalazi u glavnom kocionom cilindru, a taj klip dalje pomocu nestisljive hidraulicne tecnosti prenosi silu na drugi klip unutar cilindra, tako da se u cilindru u istom trenutku pomeraju dva klipa, koji dalje putem hidraulicne tecnosti prave pritisak koji je potreba

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Glavni kocioni cilindar za Fiat 128

Glavni kocioni cilindar za Fiat 128

5 EUR

(CENA OVOG DELA JE 5€). Sistem kocenja zasniva se na tri zakona i to zakonu poluga, zakonima hidraulike i zakonima trenja. Kada vozac pritisne pedalu kocnice, on pomocu jedne sipke koja se nalazi na kraju pedale potiskuje klip koji se nalazi u glavnom kocionom cilindru, a taj klip dalje pomocu nestisljive hidraulicne tecnosti prenosi silu na drugi klip unutar cilindra, tako da se u cilindru u istom trenutku pomeraju dva klipa, koji dalje putem hidraulicne tecnosti prave pritisak koji je potreban

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Glavni kocioni cilindar za Fiat AR-55 (Kampanjola)

Glavni kocioni cilindar za Fiat AR-55 (Kampanjola)

50 EUR

(CENA OVOG DELA JE 50€).

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Glavni kocioni cilindar za Fiat Mareu 1.9 JTD

Glavni kocioni cilindar za Fiat Mareu 1.9 JTD

10 EUR

(CENA OVOG DELA JE 10€).

  • 17 Oct 2019 14:27
  • Trap i kočnice
  • Beograd
Amortizer stelujuci mini cooper

Amortizer stelujuci mini cooper

250 EUR

Stelujuci amortizeri kf mini cooper,cooper s,kao novi 4 amortizera sa oprugama 250€

  • 12 Sep 2019 10:29
  • Trap i kočnice
  • Šabac
Torzija Reno Scenic 1

Torzija Reno Scenic 1

Dogovor

Torzija Reno Scenic 1 odlicno stanje. Garancija na ispravnost delova. Slanje brzom postom. Moguca ugradnja delova.

  • 12 Sep 2019 10:18
  • Trap i kočnice
  • Gornji Milanovac

Kočnice su uređaj za usporavanje ili zaustavljanje vozila, aviona, voza, njihovaog pokretnog dela i slično. Kočnice su takođe i naziv za jednostavan mehanizam kojim se sprečava pokretanje nekog uređaja ili njegovog dela iz osnovnog položaja u kojem miruje. Prema načinu na koji se ostvaruje sila kočenja, razlikuju se mehanička, aerodinamička, hidraulična i električna kočnica.Mehanička kočnica koči silom trenja koja se pojavljuje zbog pritiska nepomičnog dela (na primer ploče ili trake) s kočionom oblogom na deo koji se giba (bubanj, disk, osovina), pri čemu se kinetička energija gibanja pretvara u toplinu. Kočione obloge najčešće su od keramike, metala ili drugog materijala s velikim koeficijentom trenja te velikom otpornošću na visoke temperature i trošenje ili habanje (prije azbesta) . Aerodinamička kočnica koči zbog aerodinamičke sile otpora što se razvija kretanjem posebno oblikovana profila (krilo, zakrilce, propeler, padobran) velikom brzinom kroza vazduh. Menjanjem položaja profila povećava se ili smanjuje otpor strujanju vazduha, a time i sila kočenja. Hidrodinamička kočnica deluje uz pomoć sile otpora što se, zbog unutarnjeg trenja (viskoznost) u tečnosti, razvija prilikom gibanja nekog uronjenog tela, na primer okretanja lopatica turbinskog rotora.Električna kočnica koči silom magnetnog polja koja pruža otpor gibanju pokretnog dela elektromotora. Takav se način kočenja najčešće primenjuje kod vozila pokretanih elektromotorom,koji se tokom kočenja pretvara u električni generator i koji kinetičku energiju gibanja vozila (na primer tramvaja) pretvara u električnu energiju.