Kategorije

Izduvni sistem za Automobil

EGR ventil (ventil za rtecirkulaciju) Audi A6

EGR ventil (ventil za rtecirkulaciju) Audi A6

11250 RSD

EGR ventil (ventil za rtecirkulaciju) Audi A6, motor 1.9 TDI (AWX, AVF), od 2001 - 2005

original pakovanje proizvodjaca

NOVO ! ! ! NOVO ! ! ! NOVO ! ! ! NOVO ! ! !

  • 5 Nov 16:47
  • Izduvni sistem
  • Beograd
EGR ventil (ventil za rtecirkulaciju) BMW 3

EGR ventil (ventil za rtecirkulaciju) BMW 3

15200 RSD

EGR ventil (ventil za rtecirkulaciju) BMW 3, motor N43, od 2007 -

original pakovanje proizvodjaca

NOVO ! ! ! NOVO ! ! ! NOVO ! ! ! NOVO ! ! !

  • 5 Nov 16:44
  • Izduvni sistem
  • Beograd
AGR ventil (Ventil za recirkulaciju), Mercedes A klasa

AGR ventil (Ventil za recirkulaciju), Mercedes A klasa

9500 RSD

AGR ventil (Ventil za recirkulaciju), Mercedes A klasa, modeli 160 - 170, motor OM668, od 1998 - 2004

original pakovanje proizvodjaca

NOVO ! ! ! NOVO ! ! ! NOVO ! ! ! NOVO ! ! !

  • 5 Nov 16:43
  • Izduvni sistem
  • Beograd
ventilator Audi TT

ventilator Audi TT

21750 RSD

ventilator sa ramom Audi TT, od 2006 - 2014

original pakovanje proizvodjaca

NOVO ! ! ! NOVO ! ! ! NOVO ! ! ! NOVO ! ! !

tel. 061-288-6147 (Viber)
tel 064-935-42-39
tel 062-831-45-00

  • 3 Nov 11:39
  • Izduvni sistem
  • Beograd
ventilator Opel Astra H

ventilator Opel Astra H

12200 RSD

ventilator Opel Astra H, od 2004 - 2011

original pakovanje proizvodjaca

NOVO ! ! ! NOVO ! ! ! NOVO ! ! ! NOVO ! ! !

tel. 061-288-6147 (Viber)
tel 064-935-42-39
tel 062-831-45-00

  • 3 Nov 11:37
  • Izduvni sistem
  • Beograd
ventilator Peugeot 206

ventilator Peugeot 206

6250 RSD

ventilator Peugeot 206, od 1998 - 2013

original pakovanje proizvodjaca

NOVO ! ! ! NOVO ! ! ! NOVO ! ! ! NOVO ! ! !

tel. 061-288-6147 (Viber)
tel 064-935-42-39
tel 062-831-45-00

  • 3 Nov 11:36
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Drzaci auspuha VW transporter T2

Drzaci auspuha VW transporter T2

2500 RSD

Drzaci auspuha VW transporter T2 1980-1992g

  • 14 Jul 19:13
  • Izduvni sistem
  • Novi Sad
Kompresor FEBI BILSTEIN 48803 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Kompresor FEBI BILSTEIN 48803 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

1601 RSD

Kolicina 1

  • 22 Mar 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Izduvna cev ASSO 04.5006 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Izduvna cev ASSO 04.5006 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Dogovor

Snaga [kW] 74 kW
Kodna oznaka motora AXR
Izduvni sistem za izduvnu cev
Strana ugradnje u sredini
Serijski broj 04.5006

  • 22 Mar 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Izduvna cev BOSAL 753-277 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Izduvna cev BOSAL 753-277 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Dogovor

Strana ugradnje u sredini
Vrsta katalizatora za vozila sa katalizatorom

  • 22 Mar 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Izduvna cev HJS 91 11 4055 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Izduvna cev HJS 91 11 4055 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Dogovor

Broj sasije od 1U-6-034 162
Kodna oznaka motora AXR
Strana ugradnje u sredini
Garancija 3 godine garancije

  • 22 Mar 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Izduvna cev KLOKKERHOLM 753-277 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Izduvna cev KLOKKERHOLM 753-277 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Dogovor

Strana ugradnje u sredini
Vrsta katalizatora za vozila sa katalizatorom

  • 22 Mar 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Izduvna cev SIGAM 10500 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Izduvna cev SIGAM 10500 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Dogovor

Strana ugradnje u sredini

  • 22 Mar 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Izduvna cev WALKER 21580 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Izduvna cev WALKER 21580 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Dogovor

Strana ugradnje u sredini
Duzina [mm] 900 mm
Tezina [kg] 1,860 kg
Tehnicka informacija broj 63
Garancija 3 godine garancije

  • 22 Mar 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Zadnji izduvni lonac WALKER 22977 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Zadnji izduvni lonac WALKER 22977 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

6841 RSD

Zamenjenuje proizvode: 21977
Duzina [mm] 1520 mm
Tezina [kg] 9,350 kg
Dopunski proizvod/dopunska informacija bez prikljucnog materijala
Tehnicka informacija broj 65
Garancija 3 godine garancije

  • 22 Mar 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Zadnji izduvni lonac ASSO 50.7009 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Zadnji izduvni lonac ASSO 50.7009 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

10817 RSD

Snaga [kW] 74 kW
Kodna oznaka motora AXR
Izduvni sistem za zadnji izduvni lonac
Serijski broj 50.7009

  • 22 Mar 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Ventil za ukljucivanje, izduvni ventil TOPRAN 115 383 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Ventil za ukljucivanje, izduvni ventil TOPRAN 115 383 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Dogovor

Vrsta ventila Magnetni ventil
Rezim rada elektricni
Broj polova 2 -polni
Nominalni napon [V] 12 V
Oblik kucista utikaca D-oblik

  • 22 Mar 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Ventil za ukljucivanje, izduvni ventil VEMO V10-63-0065 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Ventil za ukljucivanje, izduvni ventil VEMO V10-63-0065 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Dogovor

Serija Original VEMO Quality
Rezim rada elektricni
Napon [V] 12 V
Vrsta ventila Magnetni ventil
Broj polova 2 -polni

  • 22 Mar 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Katalizator BOSAL 099-568 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Katalizator BOSAL 099-568 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Dogovor

Strana ugradnje napred
Vrsta katalizatora za vozila sa katalizatorom

  • 22 Mar 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Garnitura za montazu, katalizator FA1 CC112660 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Garnitura za montazu, katalizator FA1 CC112660 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Dogovor

Broj sasije od 1U-6-034 162

  • 22 Mar 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd

Izduvni sistem motornog vozila ili kolokvijalno auspuh (iskvareno нем. Auspuff) ima ulogu odvođenja otrovnih gasova koji nastaju prilikom sagorevanja goriva u motoru sa unutrašnjim sagorevanjem, njihovog hlađenja i prigušivanja buke motora. [1] Najčešće se se sastoji od izduvne grane, izduvne cevi i jednog ili dva izduvna lonca, a kod modernijih vozila može imati još i katalitički konvertor. „Ve“ motori, pogotovo oni sa većim brojem cilindara, mogu imati dve izduvne grane i dvostruki izduvni sistem. Nakon sagorevanja goriva u motoru, stvara se smeša gasova koja se sastoji uglavnom od ugljovodonika (nesagorelo gorivo), ugljen-monoksida, ugljen-dioksida, oksida azota, fosfora, tragova teških metala kao što su olovo ili molibden i drugih materija. Sve ove materije su u gasovitom stanju, pod visokim pritiskom i visoke temperature. Izduvni gasovi ulaze direktno u izduvnu granu, koja ih iz više cilindara sprovodi u jednu izduvnu cev. Izduvna grana se iz razumljivih razloga mora praviti od materijala koji je sposoban da izdrži visok pritisak i temperaturu. Zato je kod automobila najčešće izrađena od livenog gvožđa, čelika ili otpornih legura, a u novije vreme i od posebnih plastičnih masa. Kod novijih automobila, odmah nakon izlaska iz motora, gasovi sagorevanja ulaze u katalitički konvertor. Katalitički konvertor je komora sa velikim brojem mrežica izrađenih pomoću keramičkih kalupa, prevučenih raznim metalima kao što su platina, paladijum, rodijum i zlato koji služe kao katalizatori u procesu sagorevanja. Za izradu se koristi keramika, jer je njena specifična površina veoma velika, a površina unutrašnjosti katalitičkog konvertora se može uporediti sa veličinom aerodromske piste. Katalitički konvertor deluje tako što vrši katalitičko sagorevanje prestalih ugljovodonika, a okside azota redukuje na elementarni azot. Nakon katalizatora, izduvni gasovi prolaze kroz izduvni lonac u kome se hlade i ispuštaju u atmosferu.