Kategorije

Izduvni sistem za Automobil

Katalizator KLOKKERHOLM 099-568 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Katalizator KLOKKERHOLM 099-568 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Dogovor

Strana ugradnje napred
Vrsta katalizatora za vozila sa katalizatorom

  • 22 Mar 2020 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Katalizator WALKER 20831 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Katalizator WALKER 20831 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Dogovor

Duzina [mm] 1160 mm
Tezina [kg] 4,440 kg
Standard izduvnih gasova Euro3/Euro4
Tehnicka informacija broj 93
Garancija 3 godine garancije

  • 22 Mar 2020 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Navrtka, izduvna grana FEBI BILSTEIN 03687 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Navrtka, izduvna grana FEBI BILSTEIN 03687 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

34 RSD

Kolicina 100
Debljina [mm] 8,0 mm
Unutrasnji navoj [mm] M8 x 1,25 mm
Kvalitet/klasa 8
Sirina kljuca 12
Profil glave vijka/navrtke Spoljasnji sestostrani profil
Materijal Bakar

  • 22 Mar 2020 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Zaptivka, kompresor TOPRAN 115 087 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Zaptivka, kompresor TOPRAN 115 087 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

234 RSD

Vrsta kompresije Izduvni turbo punjac
Dovod/odvod za odvod

  • 22 Mar 2020 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Transformator pritiska, turbo-punjac MEAT & DORIA 9087 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Transformator pritiska, turbo-punjac MEAT & DORIA 9087 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

3915 RSD

za OE broj (broj originalnog rezervnog dela) 1J0906627B

  • 22 Mar 2020 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Transformator pritiska, turbo-punjac ERA 555171A - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Transformator pritiska, turbo-punjac ERA 555171A - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

3980 RSD

Napon [V] 12 V
Rezim rada elektricno-pneumatski
Broj prikljucaka 2

  • 22 Mar 2020 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Transformator pritiska, turbo-punjac ERA 555171 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Transformator pritiska, turbo-punjac ERA 555171 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

4099 RSD

Serija OEM
Napon [V] 12 V
Rezim rada elektricno-pneumatski
Broj prikljucaka 2

  • 22 Mar 2020 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Transformator pritiska, turbo-punjac PIERBURG 7.00868.02.0 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

Transformator pritiska, turbo-punjac PIERBURG 7.00868.02.0 - SKODA OCTAVIA 1.9 TDI

4516 RSD

Zamenjenuje proizvode: 7.00868.00.0, 7.22903.02.0, 7.22903.45.0
Vrsta ventila Magnetni ventil
Rezim rada elektricno-pneumatski
Napon [V] 12 V

  • 22 Mar 2020 00:19
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Izduvna cev ASSO 52.1009 - SUZUKI GRAND VITARA I

Izduvna cev ASSO 52.1009 - SUZUKI GRAND VITARA I

Dogovor

Snaga [kW] 64 kW
Kodna oznaka motora RF
Izduvni sistem za izduvnu cev
Strana ugradnje napred
Serijski broj 52.1009

  • 22 Mar 2020 00:08
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Izduvna cev IMASAF SU.31.01 - SUZUKI GRAND VITARA I

Izduvna cev IMASAF SU.31.01 - SUZUKI GRAND VITARA I

Dogovor

Broj vrata 5
Strana ugradnje napred
Duzina [mm] 605 mm
Tezina [kg] 0,90 kg

  • 22 Mar 2020 00:08
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Izduvna cev SIGAM 70131 - SUZUKI GRAND VITARA I

Izduvna cev SIGAM 70131 - SUZUKI GRAND VITARA I

Dogovor

Strana ugradnje napred
Duzina [mm] 605 mm

  • 22 Mar 2020 00:08
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Izduvna cev WALKER 08968 - SUZUKI GRAND VITARA I

Izduvna cev WALKER 08968 - SUZUKI GRAND VITARA I

Dogovor

Strana ugradnje napred
Model JSA
Model Grand Vitara
Tezina [kg] 2,500 kg
Tehnicka informacija broj 61
Garancija 3 godine garancije

  • 22 Mar 2020 00:08
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Izduvna cev WALKER 08968 - SUZUKI GRAND VITARA I

Izduvna cev WALKER 08968 - SUZUKI GRAND VITARA I

Dogovor

Strana ugradnje napred
Kodna oznaka motora RFM
Model Grand Escudo
Model JSA
Tezina [kg] 2,500 kg
Tehnicka informacija broj 61
Garancija 3 godine garancije

  • 22 Mar 2020 00:08
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Srednji/izduvni lonac ASSO 52.8012 - SUZUKI GRAND VITARA I

Srednji/izduvni lonac ASSO 52.8012 - SUZUKI GRAND VITARA I

Dogovor

Snaga [kW] 64 kW
Kodna oznaka motora RF
Izduvni sistem od srednjeg ka zadnjem izduvnom loncu
Serijski broj 52.8012

  • 22 Mar 2020 00:08
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Zadnji izduvni lonac BOSAL 286-381 - SUZUKI GRAND VITARA I

Zadnji izduvni lonac BOSAL 286-381 - SUZUKI GRAND VITARA I

Dogovor

Godina proizvodnje do 200007
Model Grand Vitara
Vrsta katalizatora za vozila sa katalizatorom
Model SQ420WD
Odvajanje bloka
Godina proizvodnje do 200007
Model Grand Escudo
Vrsta katalizatora za vozila sa katalizatorom

  • 22 Mar 2020 00:08
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Zadnji izduvni lonac IMASAF SU.31.09 - SUZUKI GRAND VITARA I

Zadnji izduvni lonac IMASAF SU.31.09 - SUZUKI GRAND VITARA I

Dogovor

Broj vrata 5
Strana ugradnje pozadi
Duzina [mm] 1935 mm
Tezina [kg] 13,20 kg
Razmak osovina za produzeni razmak osovina

  • 22 Mar 2020 00:08
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Zadnji izduvni lonac SIGAM 70629 - SUZUKI GRAND VITARA I

Zadnji izduvni lonac SIGAM 70629 - SUZUKI GRAND VITARA I

Dogovor

Status: Normalni

  • 22 Mar 2020 00:08
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Zadnji izduvni lonac WALKER 21457 - SUZUKI GRAND VITARA I

Zadnji izduvni lonac WALKER 21457 - SUZUKI GRAND VITARA I

Dogovor

Strana ugradnje pozadi
Model SQ420W
Model Grand Escudo
Duzina [mm] 2000 mm
Tezina [kg] 13,000 kg
Tehnicka informacija broj 58
Garancija 3 godine garancije

  • 22 Mar 2020 00:08
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Zadnji izduvni lonac WALKER 21457 - SUZUKI GRAND VITARA I

Zadnji izduvni lonac WALKER 21457 - SUZUKI GRAND VITARA I

Dogovor

Strana ugradnje pozadi
Model JSA
Model Grand Vitara
Duzina [mm] 2000 mm
Tezina [kg] 13,000 kg
Tehnicka informacija broj 58
Garancija 3 godine garancije

  • 22 Mar 2020 00:08
  • Izduvni sistem
  • Beograd
Zadnji izduvni lonac WALKER 21457 - SUZUKI GRAND VITARA I

Zadnji izduvni lonac WALKER 21457 - SUZUKI GRAND VITARA I

Dogovor

Strana ugradnje pozadi
Kodna oznaka motora RFM
Model Grand Escudo
Model JSA
Duzina [mm] 2000 mm
Tezina [kg] 13,000 kg
Tehnicka informacija broj 58
Garancija 3 godine garancije

  • 22 Mar 2020 00:08
  • Izduvni sistem
  • Beograd

Izduvni sistem motornog vozila ili kolokvijalno auspuh (iskvareno нем. Auspuff) ima ulogu odvođenja otrovnih gasova koji nastaju prilikom sagorevanja goriva u motoru sa unutrašnjim sagorevanjem, njihovog hlađenja i prigušivanja buke motora. [1] Najčešće se se sastoji od izduvne grane, izduvne cevi i jednog ili dva izduvna lonca, a kod modernijih vozila može imati još i katalitički konvertor. „Ve“ motori, pogotovo oni sa većim brojem cilindara, mogu imati dve izduvne grane i dvostruki izduvni sistem. Nakon sagorevanja goriva u motoru, stvara se smeša gasova koja se sastoji uglavnom od ugljovodonika (nesagorelo gorivo), ugljen-monoksida, ugljen-dioksida, oksida azota, fosfora, tragova teških metala kao što su olovo ili molibden i drugih materija. Sve ove materije su u gasovitom stanju, pod visokim pritiskom i visoke temperature. Izduvni gasovi ulaze direktno u izduvnu granu, koja ih iz više cilindara sprovodi u jednu izduvnu cev. Izduvna grana se iz razumljivih razloga mora praviti od materijala koji je sposoban da izdrži visok pritisak i temperaturu. Zato je kod automobila najčešće izrađena od livenog gvožđa, čelika ili otpornih legura, a u novije vreme i od posebnih plastičnih masa. Kod novijih automobila, odmah nakon izlaska iz motora, gasovi sagorevanja ulaze u katalitički konvertor. Katalitički konvertor je komora sa velikim brojem mrežica izrađenih pomoću keramičkih kalupa, prevučenih raznim metalima kao što su platina, paladijum, rodijum i zlato koji služe kao katalizatori u procesu sagorevanja. Za izradu se koristi keramika, jer je njena specifična površina veoma velika, a površina unutrašnjosti katalitičkog konvertora se može uporediti sa veličinom aerodromske piste. Katalitički konvertor deluje tako što vrši katalitičko sagorevanje prestalih ugljovodonika, a okside azota redukuje na elementarni azot. Nakon katalizatora, izduvni gasovi prolaze kroz izduvni lonac u kome se hlade i ispuštaju u atmosferu.