Volvo XC70  takmiči se sa SUV-ovima i pobeđuje

Volvo XC70 takmiči se sa SUV-ovima i pobeđuje

Kupovina automobila, bilo novog ili polovnog, velika je odluka za većinu ljudi. Verovatno ćete živeti sa izborom koji ćete doneti najmanje narednih nekoliko godina, zato nemojte donositi brze odluke. Naše recenzije će vam omogućiti da se naoružate sa što više informacija pre nego što napravite taj veliki korak.
U našim člancima se ne pretpostavlja da ste ljubitelj automobila ili da uopšte ne znate ništa o automobilima, osim kako ih voziti. Ovde ste da biste saznali činjenice koje su vam potrebne da biste postali informisani potrošač kako biste pronašli vozilo koje najbolje odgovara vašim potrebama po ceni koju ste spremni platiti.
Ako imate porodicu u ovom automobilu instalirana su opciona integrisana sedišta za dete, još ih nismo sreli ni u jednom drugom automobilu. Sa zadnjih sedišta iskaču u dve faze da prime manju ili veću decu i potpuno se uvlače za odrasle putnike. Kada se povuku, oni su nevidljivi. Pronašli smo ih samo zato što smo znali da su tamo. Konačno, instaliran je opcioni Climate Package, koji pruža grejana prednja sedišta, brisače koji osetuju kišu, sredstva za čišćenje farova i zagrejanu tečnost za brisače vetrobranskog stakla.
Naše testno vozilo je bilo luksuzno postavljeno, ali nije uključivalo paket za izbegavanje sudara, koji bismo želeli da testiramo. Sistem uključuje tempomat koji se prilagođava brzini i udaljenosti vozila ispred vas, što zvuči vrlo zgodno, i upozorenje o blizini ako se približite vozilu ispred previše usko i brzo, praćeno automatskim kočenjem kako biste sprečili sudar ako ne odgovorite. Ovo zvuči kao sjajan skup sigurnosnih karakteristika.
U terenskoj vožnji Volvo XC70 se ističe tamo gde mnogi SUV-ovi po dizajnu ne mogu. Mnogi SUV-ovi su izričito napravljeni samo za upotrebu na putu. XC70 je dizajniran za loše puteve u lošem vremenu dok vuče težak teret. Ima dobrih 8,3 inča razmaka od tla. Može se nositi sa snegom. Ima kontrolu vuče i elektronsku kontrolu stabilnosti i pogon na sve točkove sa vidno povezanim centralnim diferencijalom sa ograničenim klizanjem. Ima sistem kontrole spuštanja sa brda za regulaciju brzine na strmim padinama bez stalnog kočenja.

Komentari

Ostavite komentar

Kategorije