LADA NIVA

LADA NIVA

Lada Niva, VAS-2121, Lada Taiga, Lada 4k4. Lada Sport, Lada Bushman, Lada 2121 nije važno bez obzira što znate ovog malog Rusa. Ovo je kratak blog o njegovoj priči.

Pa, na zadnjem prozoru piše da je napravljeno u Rusiji… Ali ovaj mali automobil je video dosta proizvodnih pogona od njegovog predstavljanja 1976. Ukrajina, Rusija, Indija, Maroko, Čile, Paragvaj (nema pojma kako se to piše) i još mnogo toga.

Sve do devedesetih godina prošlog veka opremljen je motorom iz Lada 2106 / Shiguli koji je napravio nešto poput 5ks ili više… Do kasnih 90-ih mogli biste dobiti i dizelski četvorostruki pogon snage 64 KS (inline4 = mak. JDM ulični kredit) od strane peugeota ​​... Jer svi znaju od vrhunske brzine da su ugradili najbolje automobile. Kada je poslednji dizel lada izašao iz proizvodnog pogona GM-AVTOVAZ-a negde na magarcu sveta u Rusiji, jedini motor koji ste sada mogli da dobijete je 82 inčni četvorostruki fijat. Ovaj motor je i danas stavljen u ladu. Čak je unapređen ubrizgavanjem goriva negde između 1995. i 2000 .

Danas to može izgledati kao relikvija hladnog rata, ali u ono vreme je to bilo revolucionarno. To je bio prvi grozni automobil koji nije bio na karoseriji (još su bili američki automobili sredinom 2000. godine) i koji ima zaista lep sistem 4x4. Ali zašto biste promenili nešto što deluje otkad je Staljin vladao Rusijom?
Srednji razvod brave (zbog stalnog stiska) i niski raspon zupčanika zajedno sa 5-stepenim ručnim daju snagu čvrstoj zadnjoj osovini i posebno zglobnim prednjim točkovima. Ta kombinacija omogućava da se brzo prođe kroz kompilaciju crtica za komande ruskog automobila brzo i bez zaglavljenja.

Unutrašnjost je otprilike ista od Staljingradske bitke (osim manjih izmena poput digitalnog brojača kilometara ili držača čaša) i ima…. Dobro…. Komunistički njuh. Poput klima uređaja ... Nema AC i ventilator ima samo dva podešavanja. Glasno i veoma glasno. Ventilator upravlja velikim starim prekidačem koji duva kao da je bio u upotrebi u ruskom svemirskom programu 60-ih godina. Ali radi. Pa, u zemlji u kojoj je hladno kao i supruga O. Simpsona.

Ali čak je i Taiga (kako je ovde nazivaju) otišla sa vremenom. Kako danas možete dobiti fabričke električne prozore, stereo, pa čak i manje ključan ulaz. I osim toga, nije dostupan samo sa dvoje vrata .. Takođe sa četvoro vrata i pikap (kada dovedete neke nove zarobljenike u gulag). Osnovna cena je oko 10k, a za taj novac se ne možete žaliti. Mislim, možete nadograditi svoj novi Aston Martin sa ventiliranim sedištima ...
Neko bi se mogao zapitati zašto je Niva još uvek u prodaji danas, ukoliko nema vazdušnih jastuka, nema pravih abs-ova. Ali ovaj automobil je i dan danas jedan od najboljih terenaca na svetu. Nema te prepreke izvan puta koju ne može da savlada.

Možda nema najbolju opremu, lep izgled, možda je bučna na putu i sve zvoni u njoj na većoj brzini (80km) ali zato može da savlada najgore terene izvan asfalta i po tome je i dalje ikona terenaca.