Cadillac Escalade iz 2021. godine stigao je u visokom stilu u Los Anđeles tokom sedmice Oscara. Bez januarskog izložbe u Detroitu, nema boljeg mesta za sledeću generaciju Cadillac-ovog ikoničnog luksuznog SUV-a koji je otkriven od LA-a oko zvezda. Proveli smo neko vreme u Escaladeu i oko njega, pre nekoliko nedelja, i sada konačno možemo reći ti o svemu tome.
Kao što se i očekivalo, 2021 Escalade prati korake svih ostalih GM SUV-ova pune veličine idući sa nezavisnom postavkom zadnjeg vešanja. Kao i Tahoe i Iukon, i Cadillac proizvodi magnetne udarce sledećeg gena i novo vazdušno vešanje kao opcionu opremu. Inžinjeri su nam rekli da ispod Escalade-a nema nikakve razlike u odnosu na njegove stabilne platforme, a naši rani utisci o vožnji sugerišu da je to sasvim u redu. Snaga nove Escalade-a je GM-ov verni 6.2-litarski V8 ili 3.0-litarski turbo-dizel inline-šest - oba su uparena sa 10-stepenim automatskim menjačem.
Nismo iznenađeni što vidimo da se ložište ulja nudi kao opcija sa Escalade-om nakon što je stavljeno ispod haube Tahoe i Iukon, ali je značajan dodatak Escalade liniji. GM nikada ranije nije ugradio dizelski motor u Escalade, ali inženjeri nam kažu da je ovaj motor dovoljno rafiniran za kupca kompanije Escalade. Iznenadila nas je njegova glatkoća u modelu Silverado, a mi ćemo se okladiti da je još luksuzniji u luksuznom SUV-u. Divan 4,2-litarski tvin-turbo V8 Blackving motor nikada nije spomenut u Cadillac-ovoj prezentaciji nama. Pitali smo, ali na Blackving frontu nema vesti dok nas je Cadillac slegnuo ramenima.
Svakako, najvažniji aspekt nove Escalade-e je njena unutrašnjost. Kad je redizajnirani Lincoln Navigator izašao, stariji Escalade je izgledao kao dosadni dinosaurus. Cadillac je znao da ova unutrašnjost mora biti izvanredna da bi se takmičila, i bio je zanimljiv pristup. Kao što smo pomenuli prošle nedelje u Cadillac-ovoj narednoj generaciji Super Cruise-a, Escalade će takođe ponuditi GM-ovu polu-autonomnu tehniku. Ovo će biti prvi put da se Super Cruise predstavlja na Escalade-u i srećni smo što smo ga konačno videli. Cadillac takođe olakšava vožnju automobilom Escalade-om, pružajući vozačima devet različitih pregleda kamera. Drugi uredni tehnik koji vredi pomenuti je eLSD koji se standardno isporučuje na nekim modelima. Omogućuje beskonačno promjenjivu raspodjelu obrtnog momenta na bilo koji točak, a također može zaključati obrtni moment preko osovine. Nezavisno stražnje vešanje učinilo je isto što je slučaj sa zadnjim teretnim prostorom i zadnjim prostorima za noge kao i za Tahoe i Iukon. To znači dodatnih 10,4 inča zadnjeg prostora za noge u trećem redu i dodatnih 10,3 cu-ft više prostora za teret iza tog trećeg reda.
Specifična obloga koju odaberete diktira kako će izgledati vanjski stil. Slično drugim Cadillacsovima, obloge se sastoje od: Luksuzan, Premium Luksuzni i Sport. Međutim, Cadillac je bacio krivu loptu baš zbog Escalade-a. Sada postoje platinasti luksuz i platinasti sportski ukras koji će stajati na vrhu hijerarhije. Sportske ukrase su najprisutnije u grupi. Sav prefinjeni Cadillac hrom odbačen je u korist crno obojene obloge, što Escalade-u daje mnogo zgroženiji izgled. Luksuzni i luksuzni luksuz imaju rešetke slične onima na KST6 i drugim Cadillacsima, ali Platinum Lukuri je mnogo tradicionalniji. Ima dizajn rešetki poprečne šipke koja najviše podseća na onaj iz prethodne generacije Escaladea, što tradicionalistima daje nešto protiv čega bi mogli da se vesele. Raznolikost je velika i samo dodatno centira Cadillac-ovu strategiju pružanja višestrukog izgleda zavisno od nivoa trimanja.
Vremenski rečeno, Escalade iz 2021. godine trebao bi se naći u prodaji krajem 2020. godine.