Usluga zamene balastnog otpornika

Usluga zamene balastnog otpornika

O čemu se radi u balastnom otporniku?
Savremeni sistemi za paljenje koriste elektronski krug za kontrolu napona tokom pokretanja i rada motora, ali to nije uvek bilo tako. Starija vozila sa tačkama i namotajima nisu imala prednost elektronskih ploča i računara, tako da je bio potreban još jedan način za kontrolu napona. Rešenje je bila zavojnica balastnog otpornika. Smatrajte to na neki način džinovskim osiguračem, iako on služi mnogo većoj svrsi.

Namota balastnog otpornika igra nekoliko uloga u vašem motoru i sistemu punjenja. U pogledu položaja nalazi se između prekidača za paljenje i pozitivnog kabla akumulatora. Za vreme rada motora, balastni otpornik odgovoran je za snižavanje napona na zavojnicu kako bi se osiguralo da se ne pregreva i ne izgori ili da ne ošteti bateriju. Za vreme pokretanja, balastni otpornik omogućava normalan napon akumulatora u zavojnici kako bi se osigurala dobra, snažna iskra za pokretanje motora.

Balastni otpornik je izložen značajnim količinama toplote tokom rada (nivo otpornosti povećava se ili smanjuje uz primenu toplote i napona). Vremenom će se ona istrošiti i treba je zameniti.

Imati na umu:
Pri normalnom održavanju ne kontroliše se balastni otpornik.
Balastni otpornik podleže značajnim količinama habanja.
Balastni otpornici se uglavnom ne nalaze na motorima sa ubrizgavanjem goriva.
Kako je to urađeno:
Balistički otpornik je verifikovan da ga treba zameniti. Uklonjena je baterija i nosač baterije.
Neispravni balastni otpornik otpojen je i uklonjen.
Novi balastni otpornik je instaliran, osiguran i povezan.
Ležište za bateriju i baterija se ponovo postavljaju. Ballast Resistor je testiran za rad.
Vozilo je testirano kako bi se osigurao pravilan rad balastnog otpornika, a cestovno testirano kako bi se osigurao rad ventilatora.
Naša preporuka:
Vremenom i normalnom upotrebom balastni otpornik podnosi veliku habanje i habanje. Zbog toga može neočekivano da propadne. Kada se to dogodi, vaše vozilo će doživeti neželjene, a možda i opasne, operacije. Može se pokrenuti, ali onda prestati raditi odmah nakon toga. Bilo koji početni problem je odmah dijagnostikovan od strane jednog od naših stručnjaka mehanizacije.

Koji uobičajeni simptomi ukazuju na to da će vam možda trebati zamena balastnog otpornika?
Motor ruči, ali odmah umire kada se ključ vrati u položaj za vožnju iz početnog položaja
Koliko je važna ova usluga?
Bez balastnog otpornika, vaš motor neće raditi ako ne skočite otpornik, što je opasno jer će na kraju sagorevati tačke, pa se ne preporučuje. Ako vaš motor ugasi odmah nakon okretanja ključa nazad da bi se pokrenuo od starta, verovatno je potrebno zameniti balastni otpornik. Ako motor radi s ključem u položaju vožnje, možda ćete imati još jedan problem. Odmah ga pravilno dijagnostikujte od jednog od naših stručnjaka mehaničara.

Komentari

Ostavite komentar

Kategorije