ALFA ROMEO GIULIA QUADRIFOGLIO

ALFA ROMEO GIULIA QUADRIFOGLIO

Specifikacija: Alfa Romeo Giulia Kuadrifoglio
Motor: 2891cc V6 turbo, RVD, 503bhp, 369lb ft
Zahtevana MPG: 34,4mpg, 189 g / km CO2
Performanse: 0–62mph za 3,9sec, 191mph
Težina: 1524kg
Cena: 61.000 OTR / 73.505 £ kao testirano
Naš automobil godine je konačno u garaži .
Vidite, mnogi moji uvaženi kolege su, hm, stariji muškarci. I tako su potpuno voljeni pijani na Alfasu; izgovaranje reči poput "strast", "duša" i "veličina" kada se govori o automobilima koji se slažu sa čovekom kojeg jede zmija.
Ali nisam poput njih. Ja sam milenijum. I nije dobra vrsta koja je odrasla u učenju HTML koda prije nego što sam mogao govoriti. Bio sam nespretan klinac iz devedesetih koji se sprijateljio sa Tamagotchisom i imao Sea-Monkeis za kućne ljubimce. Jednostavno, ne shvatam celu Alfa stvar, pošto sam živ, svi su oni sranje. Kao, stvarno sranje.
Da, to znam unazad kada se Alfa borila protiv Bugattija, Bentleija i Merca - kod Le Mansa i Grands Prika - i bila je možda najveći proizvođač sportskih i trkačkih automobila jedne ere. Ali za generaciju Ks ova neverovatna istorija je bila upravo to: istorija. Samo su anegdote i brbljivi dobri stari dani. Nikad nismo imali supstancu da to potkrepimo. 156, MiTo i Giulietta nikada nisu oduševili. I ni jednom nismo sanjali da budemo Dustin Hoffman.

Srećom, stvari bi se mogle uskoro promeniti. Alfa je uložila milijarde u to u nastojanju da svoju prodaju od 75k godišnje poveća na 400.000 u roku od tri godine. Ali, da bi se to dogodilo, treba da ubedi ljude poput mene da njegovi automobili nisu ružičaste boje.
Giulia Kuadrifoglio je s novom platformom koja se temelji na zemlji (kodnog naziva Giorgio) zaista potpuno nova. Čak će i najmilenija anti-Alfisti pljuvati na listu. Sa Ferrarijevim tvin-turbo V6 pakovanjem od 503 KS, sofisticiranim adaptivnim ovjesom, karbon-keramičkim kočnicama (5.500 £), najsitnijim sjedištima iz korpe od karbona na tržištu (2.950 funti), pozitivnom snagom, potpunim ECU-om koji se upravlja ECU i RVD to je ozbiljno sočna stvar. Ali, sa 73 hiljade funti koliko je testirano, takođe skupo.

Ali onda je pogledate. Namerno, ljuto i sve zamotano u natečeno odelo stava sa karbonskim ukrasima. Može li ovo biti automobil koji će promeniti Alfa cinik? Recimo samo da je to dobar početak.

Komentari

Ostavite komentar

Kategorije