Servis zamene pumpi goriva

Servis zamene pumpi goriva

Šta je pumpa za gorivo i kako radi? Pumpa za gorivo dovodi benzin pod pritiskom u svaki od mlaznica u motoru automobila. Pumpa za gorivo pokreće kompaktni elektromotor i nalazi se u rezervoaru za gorivo u vozilu. Pritisak i izlaz pumpe reguliše regulator. Filtracija goriva se događa ili u rezervoaru za gorivo pomoću preklopnog ekrana ili spolja sa zamenljivim filterom postavljenim u liniji za dovod goriva. Kada treba razmotriti zamenu pumpe za gorivo? Visokokvalitetna, OEM pumpa za gorivo može trajati neograničeno. Međutim, kao i bilo koja elektro-mehanička komponenta, pumpa goriva će se na kraju razgraditi i pokvariti. Ako ne uspe da napravi odgovarajući pritisak ili potpuno prestane sa radom, moraće da se zameni. Ovom neuspešnom stanju ponekad može da prethodi ili prati jedan ili više sledećih simptoma: Automobil neće pokrenuti ili neočekivano zastane i neće ponovo pokrenuti. Neispravna pumpa za gorivo može sprečiti auto da ga pokrene ili zaustavi. Proverite da li je lampica motora uključena. Ponekad pumpa goriva polako neće raditi, a to znači da se pritisak i zapremina goriva polako smanjuju. Nedostatak goriva može dovesti do toga da motor radi bez dovoljno goriva u odnosu na količinu vazduha, uzrokujući pojavu lampice kontrolnog motora. Zvižduk buke iz rezervoara za gorivo. Kada pumpa za gorivo ne uspe, možete primetiti vrtlog ili šuškanje koji dolazi iz područja rezervoara za gorivo, prema zadnjem delu automobila. Ako je buka iz pumpe za gorivo, kvara pumpe je često neposredna i trebalo bi da je zamenite pumpom za gorivo što je ranije moguće. Kako mehanika zamenjuje pumpu za gorivo? Pumpa za gorivo je testirana kako bi se osiguralo da ne radi. Ako je pumpa za gorivo neispravna, uklanja se iz rezervoara kroz pristupnu ploču iznad rezervoara u putničkom prostoru. Kada ne postoji pristupna ploča, gorivo se prvo izbaci iz rezervoara, a zatim se spusti iz vozila da bi se pristupio pumpi. U svim slučajevima moraju se ukloniti creva za dovod i povrat pumpe za gorivo, kao i creva za sistem EVAP i električni priključci na pumpu. Jednom kada se pumpa isključi, na novu pumpu su pričvršćeni svi nosači za višekratnu upotrebu i podizači ekrana, a zatim je instalirana nova pumpa. Ako sistem za gorivo koristi linijski spoljni filter, filter se često zamenjuje. Sva creva i električni priključci se ponovo uspostavljaju. U rezervoar se dodaje gorivo, a motor se pokreće radi ispitivanja nepropusnosti. Da li je bezbedno voziti sa problemom sa pumpom za gorivo? Obično je još uvek sigurno voziti, ali pumpa može dovesti do pregrejanog motora i katalitičkog pretvarača. Potpuni kvar pumpe goriva može vas ostaviti na putu, ali automobil mnogo puta neće startovati pre nego što prvobitno krene. Međutim, ako problem sa pumpom za gorivo uključuje curenje benzina ili isparenja, nesigurno je nastavljanje vožnje i treba ga odmah proveriti kvalifikovan mehaničar. Prilikom zamene pumpe za gorivo imajte na umu: Pre zamene, mehaničar će direktno napajati pumpu za gorivo kako bi potvrdio da je problem pokvarena pumpa u odnosu na neispravno napajanje pumpe. Ako nije nedavno zamenjen filter za gorivo, kad god se zameni pumpa za gorivo treba instalirati novi filter za gorivo. Ako ne radi ranije nego što se očekivalo, napajanje treba proveriti jer pad napona u krugu pumpe za gorivo može dovesti do pregrevanja. Ako se tokom popravke spusti rezervoar za gorivo, trake i zatvarači rezervoara za gorivo treba proveriti na jaku koroziju i zameniti ih po potrebi. Gorivo u rezervoaru za gorivo hladi i podmazuje pumpu za gorivo. Nakon ugradnje nove pumpe za gorivo, pametno je držati rezervoar za gas barem četvrtinu kako bi se maksimalno povećao vek nove pumpe za goriv

Komentari

Bojan
28.08.2021

pozdrav potrebna mi je pumpa gorivabili remont iste 1.3 dizel meriva b 2012 god..55kw

Ostavite komentar

Kategorije